lovebeingme

Direktlänk till inlägg 24 november 2009

Hemma från skolan!!:D

Av Love :) - 24 november 2009 15:59

Hejsan på alla!

 

Jag kom hem från skolan för typ en timme sedan och när jag kom hem så gjorde jag toast för det är sååå gott! Har precis ätit upp och nu så ska jag antingen plugga eller titta på något program eller kanske träffa nån.. Får se:P Ska nog läsa min bok föresten:P. Jag ska hämta gossip girl på bibblan imorron så vill läsa ut min andra fast den är lixom på 300 sidor så lycka till lixom:PxD

 

Snart så ska jag skriva klart min önskelista också och kommer nog skriva här på bloggen också:). Har bestämmt mej för att den ska vara klar innan December:D.

 

Och föresten så ska jag fråga er lite senare och sen så ska jag tipsa så håll utkick idag:) Ses senare. Nu så ska jag kolla runt lite efter böcker och sånt som jag ska önska mej:).

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love :) - 30 november 2009 21:36

Såå, nu är jag klar med den nya bloggen! Nu bloggar jag ifrån blogg.se och här är bloggen. ...

Av Love :) - 29 november 2009 09:50

Jag håller fortfarande på med bloggen på en annan sida. När allt är klart så medelar jag er. Jag kommer inte att vara aktiv på denna bloggen men hoppas på att den andra blir klar ikväll eller nått. Ha det gött sålänge! ...

Av Love :) - 28 november 2009 19:27

Förlåt för att jag inte bloggat idag men har haft fullt upp och nu så kommer jag vara upptagen. Bloggen ska fixas och jag ska flytta den fast dock inte inläggen.. Mer info kommer senare för jag vill fixa den där innan ni får se den:P Jaja, vi hörs se...

Av Love :) - 27 november 2009 18:08

Förlåt för att jag inte bloggat idag men har inte orkat:P. Nu är jag iallafall klar för att sticka till idool!! Vi ska cykla dit för vi bor ganska nära men det regnar:( Jaja:P Vi ses när jag är hemma och det kommer bilder imorron eller ikväll:)<3 ...

Av Love :) - 26 november 2009 19:37

Har massor att plugga tills imorron så måste göra det nu och jag tror inte att jag kommer blogga mer idag men vi hörs imorron! Godnatt sötnosar:)<3 ...

Min iPod:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Presentation


Jag heter Love och är en glad och sprallig tjej på 13 år. Här i bloggen så kommer jag skriva om mitt liv och sånt..:D Njut av läsningen:D

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i min blogg

Länkar

Gästboken:)

Mitt bloggvärde:)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards