lovebeingme

Alla inlägg under september 2009

Av Love :) - 30 september 2009 14:01

Hallo, Hallo!:)

 

Nu är jag hemma och måste börja plugga så kan inte skriva mycket:P

 

Jag måste göra min SO men vi hörs senare:)

 

Puss, puss!<3<3

Av Love :) - 29 september 2009 21:57

Hello suckers! Love min kära syster har inte tid att blogga men vill ta hand om sin blogg så hon ber mig att skriva ett inlägg, klart jag ställer upp syrran! Hon sitter och pluggar och ska snart sova. Jag sitter och smsar, lyssnar på musik, diskuterar viktiga livsfrågor med mamma och snackar lite med Love.


Läst dem kända bloggarna idag? Hoppas ni skippar de, man blir beroende, precis som med farmville ni vet? Jag är lite beroende, läser iaf flera gånger i veckan. :( inte bra! bra att ni läser Loves blogg den är bra!


ungdomar, vad jag vill säga till er, jag som är lite mer erfaren i livet och vet lite mer än er om hur det är att vara tonåring (jag har fyllt 18 år!):

  • LEV LIVET OCH HA KUL!
  • SÄTT INTE FÖR MYCKET PRESS PÅ ER
  • SE DET POSITIVA I LIVET - INTE DET NEGATIVA.
  • LÅT INGEN TRYCKA NER ER!
  • MVG I MATTE ELLER SNYGGAST RÖV ÄR INTE ALLT, ATT VARA LYCKLIG OCH TA HAND OM SINA KÄRA OCH NÄRA ÄR ALLT.
  • FÖLJ ERAT HJÄRTA I ERA BESLUT GENOM LIVET DÅ BLIR DET BÄST, SKIT I HJÄRNAN, DEN BEHÖVS BARA PÅ MATTEPROVET.

Denna låten gillar jag supermycket just nu!



kille kill i maggropen nu stänger jag dagboken (bloggen)!



Av Love :) - 28 september 2009 18:02

Nu har jag en ny kategori: "Vad tycker Love om olika saker?":D:P

Hope u like it;P

 

Vad tycker jag om storbloggarna?:)

 

 

Paow:

Jag tycker att hon är en bra bloggare och sånt men hon gör bara saker som hon gillar hela tiden...-.- Som typ fika, shoppa, va med vännerna och festa.. Hon går inte i skolan vilket hon borde om hon vill lyckas i framtiden... Bloggen har nog tagit över lite tror jag.

Kissie: 

 

Jag diggar Kissie:D Hon är inte den personen som hon är i bloggen i verkligheten. Jag trodde det först men efter att hon hade snackat i The voice så tror jag att hon e precis som en vanlig tonåring. Har kul, går i skolan, shoppar och festar. Hon har ju attityd men jag tycker att det e ganska coolt:P:). Hur som helst så gillar jag henne:)

 

Kenza: 

 

Jag vet inte så mycket om denna tjej och läser bara hennes blogg ibland. Hon verkar vara en bra person och har en bra blogg:)

 

Foki:  

 

Kan man göra något annat än att älska henne??:O Hone är sååå sööt och hur bra som helst. Det jag gillar med hennes blogg är att hon e bara säg själv och skriver riktigt bra. Hon lägger också upp bilder på konstiga och roliga saker som hon hittar på internet. Hon gör fina naglar också och hon är väldigt vuxen i sättet på bloggen men inte för mycket..

 

Dessie

  

Jag gillar inte riktigt Dessie. Hon skryter hela tiden om sin blogg och säger att hon har 50.000 läsare när hon inte änns har 40.000-.- Hon går ju inte heller i skolan nu och det bara sååå dååligt. hon äter även bara ett enda mål om dagen när hon ändå e skitsmal och väger under 45kg..:O:S Hon e lite wannabe kissie och paow..

 

Amir:

  

Han är en skön typ och bra på att blogga. jag gillar honom. Han e lite vuxen men ändå fortfarande ett litet sprallit barn:PxD

 

Blondinbella:  

  

Vad ska man säga? Hon e för vuxen och jag har slutat läsa hennes blogg dagligen.. Hon e bara 18 år men beter sej som 30?.. Gillar inte henne..

Av Love :) - 28 september 2009 17:17

Hejhej

 

Kan inte fatta det. Det har gått 2 hela månader sen mitt marsvin Emelie dog.. Kan inte fatta det.. Det känns som mycket längre tid utan min älskling:( Men hon behöver iallafall inte lida längre..

 

Jaja, idag så har det varit en väääldigt seeg dag i skolan och jag har varit hur trött som helst..:( Och när jag kom hem så låg jag typ och halvsov i en timme. Nu har jag lite ont i huvet och e lite trött men ska snart sätte mej och läsa på SO:n.. Det känns som om jag alltid gör det:O:P Vi ahr ju ett stort prov nästa vecka och ett läxförhör denna veckan i SO så det blir extra mycket...:S:(

 

  

Dagens outfit:

Tröja från lindex

Jeans från lindex (gammla)

  

Miss U<3<3:(

 

Senare ska jag göra ett inlägg om vad JAG tycker om dom olika storbloggarna:)

 

Så vi ses senare. Puss, puss på er!<3<3

Av Love :) - 27 september 2009 19:33

Hejsan allihopa:)

 

Idag är det ju Söndag och det är ju både bra och dåligt. Det braiga är att man e ledig och kan gör vad man vill och det dåliga är att man ska till skolan imron så man måste läga sej tidigare..:( Men jaja, det är ju skönt att vara ledig:)

 

Min dag ahr varit både jobbig och rolig:P. Jag var ju och tränade i morse eller vad man ska säga. Det var inte så jättejobbig träning men ändå:P När jag och Elin skulle ta bussen hem så hade hon tydligen tappat sitt busskort så hon fick gå tillbaka och leta... Men jag åkte hem..När jag kom hem så fixade jag mg och åkte till Vanningen med Emma. Det var jättekul:D:P.

 

 När jag kom hem vid 5 eller nått så bara chillade jag och nu tittar jag på tv..:D

 

Puss, puss på er!:)

Av Love :) - 26 september 2009 20:39

Okej, jag vet. Jag SUGER på att blogga men det får ni stå ut med;)

 

Jaja, igår så uppdaterade jag inte men skit samma eller!? Jajaa, va i stan med mamma eftersom att vi hade studiedag:) Och TVÅ knappar har åkt av på min fuckiade jacka som jag köpte ifrån H&M härom dagen men såklart så gick inte det bara för att knapparna inte fanns...:( Det SUGER!! ska verkligen dissa H&Ms fuckade skit-jackor:(. Jaja, Ska ha den till våren för den e helt kall nu. Nästa månad ska jag köpa en ny jacka bara för det... Jaja, sen så käkade jag och mamma på Espresso house. Och sen när vi kom hem så stack jag med bussen till träningen och tränade.. Och efter det så stack jag ju hem och det blev faktiskt mackedonkan till middag"/:P Gott iallafall..:PxD

 

Idag så har jag inte gjort mycket men jag har iallafall varit VÄLDIGT duktig för jag har städat mitt rum så nu e det jättefint:D.. Ska iallafall fortsätta mysa med mitt fina rum och min dator:) Så ses vi imorron:D

Av Love :) - 24 september 2009 23:07

Hallojsan allihopa!!:D

 

Idag så var jag ju i skolan och fick fröst reda på mitt SO-läxförhör och då fick jag väl hyffsat eller blev iallafall nöjd:D. Fick 13,5/19 och för att få en 2:a (VG) så skulle man ha fjorton... Så jävla retligt..-.- Men jaja.. Och för att få godkännt skulle man ha 8 tror jag:D

 

Sen så gjorde jag ju ett prov och det gick SKITBRA!!! Hahaha, nä men det gick jättebra för jag tyckte det var enkelt och hade typ bara problem med 2-3 stycken:).. Hoppas jag får typ vg eller nått på det:D

 

Efter skolan så stack ju jag och carro direkt till stan och åt.. Sen så gick vi runt lite på hansa och åhlens och sånt:D.. Och jag prövade en ben & jerrys milkshake:). Den var SVINGOOD!!!:D Man fick typ välja två kulor av deras glass men har glömt vad jag valde:PxD Hahaha.. Sen så ville Carro gå in på pärlshoppen och där hittade vi minnsann fynd;) Vi blev typ skiitglada!! Jag skriver det här i bloggen vad vi köpte:D:P Hahha

 

Jaja, vad vi köpte var "armband" eller vad man ska säga:P.. Vi köpte väl saker som skulle bli armband:D.. Vi har letat som GALNINGAR efter sånna flätade mockaarmband som jag ÄLSKAR!! Och vi vill ha med sånt peacemärke och dom e SKITDYRA!!! Kostar typ 250:- "/ Men då gjorde vi ju ett riktigt fynd och köpte istället alla saker som man behöver till ett sånt armband och då blev det JÄTTEBILLIGT!! Ett armband med PEACEMÄRKE för UNDER 40:- Så HIMMLA billigt asså!! Så nu så har jag tyvärr gjort mina armband.. Förlåt Carro men jag kunde inte vänta;) Hahaha

 

 

Nu e jag SKITTRÖTT!! Så ska nog sova om en stund eller nått men det e ju inte skola imorron så det e bra!!:D Hahahah

 

Här ser ni en bild på mina armband:)

 

  

 

Tagen bild med Mys nya kamera:).. Hon fyller år idag så ALLA borde säga GRATTIS!!!!!!:D

 

GRATTIS SIS!!

 

18 OCH MYNDIG;)

 

Puss o kram!!:D<3<3

 

Av Love :) - 23 september 2009 17:00

Hejhej alla och förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen...

 

Jag uppdaterar ju minst ett inlägg om dan men ibland pallar jag inte och då ahr det ju bara blivit små och kort inlägg...:S

 Dåligt av meej...

 

Jaja, Idag så har jag ju varit i skolan och det var väl helt ok... Mådde inte så bra när jag kom hem men när jag hade duschat så kändes det MYCKET bättre och nu e jag glad!!:D:P.

 

Jag har gjort flätor i håret så att mitt hår blir "vågigt". Ville testa om flätor gjorde det vågigt..:P Vi får väl se hur det blir..

 

Halv sju så ska jag till hängis och så.. Det ska bli kul. Hoppas vi gör nått kul idag:)

 

Sen så ska jag ju ha prov i NO imorron så jag måste plugga till det.. Men kan typ allt så det e lugnt:D:P Hahah:D Ska bara be pappa förhöra mej sen så jag kan ALLT skiitbra;)

 

Det e helt konstigt väder så jag ska cykla till kyrkan.. Carro ska intte heller gå och jag vill inte gå då så jag ska cykla:P

 

Och sen så ville jag snacka om Dessie och Paow, ni vet dom "stora" bloggerskorna.. Dom e ju typ vänner igen verkar det som.. Lite konstigt med tanke på att dom typ igår eller iförigår skrev "grovt" skit om varandra och sånt.. Nu ahr dom tydligen blivit vänner och sova tillsammans inatt... märkligt...


Jaja, blir nog ett till inlägg idag men vi får se...:D

Puss, puss på er alla:D<3

Min iPod:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Presentation


Jag heter Love och är en glad och sprallig tjej på 13 år. Här i bloggen så kommer jag skriva om mitt liv och sånt..:D Njut av läsningen:D

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i min blogg

Länkar

Gästboken:)

Mitt bloggvärde:)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards