lovebeingme

Alla inlägg under oktober 2009

Av Love :) - 31 oktober 2009 23:46

Ja, jag ville bara säga godnatt till dom som läser:)<3 Så GOOD NIGHT! See Yaa!:D

Av Love :) - 31 oktober 2009 22:44

  

Hahahah, en kille i min klass byte namn och såt till mitt och försökte lura mejxD:P

Av Love :) - 31 oktober 2009 20:34

   Det blir ingen hiss/diss för jag kom inte på något att hissa och dissa:PxD. Det får bli någon annan dag istället:). Istället kommer en bild på min outfit idag:)

 

  

Lila t-shirt - H&M (gammal)

Grå "kofta" - H&M (gammal)

Jeans - Lindex (gammla)

Av Love :) - 31 oktober 2009 19:38

jag ahr varit lat hela dagen-.- Har därför inte orkat blogga så ursäkta men jag har ju bloggat idag;). Ska göra hiss/diss snart så jag tänker på vad jag ska hissa och dissa:9. Spännande vaa!?:PxD. Jaja, vi får se vad det blir:P. Ses senare:)<3

Av Love :) - 31 oktober 2009 00:51

   Haha, nu är klockan 00:51:P. Godmorgon lixom:P. Händer idag då? Själv vet jag inte än men kanske blir in till stan med pappa eller nått:). Just nu så sitter jag och ritar på paint..

 

Vad tycks? Har gjort håret och sminkningen själv. Har kopierat kroppen från stardoll:).

Av Love :) - 30 oktober 2009 19:18

Haha, jag har suttit och spelat en massa onlinespel hela eftermiddagen:D. Det är faktiskt ganska kul:P. Det blev ingen träning idag för jag hade ingen lust... Nu så ska jag kolla lite på ikeas hemsida och lite sånt:).

 

  Städa!

      Äta!

    Kolla ikeas hemsida och planera mitt rum!

Av Love :) - 30 oktober 2009 13:23

Är jag sjuk? Känns lite så men det är säkert inget:P. Har ont i magen och känner mej trött...:( Fast så har det typ varit hela veckan så det är nog inget..

 

Iallafall så ska jag fixa mej nu och sånt.. Får se om det känns bättre då.. Ska ju träna idag men jag pallar nog inte"/ E så trött och har ont i magen.. jaja, jag bloggar snart igen. See Yaa!

Av Love :) - 29 oktober 2009 23:44

     Blogga

      Skriva dagbok

       Se på Hannah Montana:PxD

      Städa typ..

      Plugga!

Min iPod:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Presentation


Jag heter Love och är en glad och sprallig tjej på 13 år. Här i bloggen så kommer jag skriva om mitt liv och sånt..:D Njut av läsningen:D

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i min blogg

Länkar

Gästboken:)

Mitt bloggvärde:)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards